Este es el blog. Y esta es nuestra web, está todo más ordenadito, mejor.

9 de marzo de 2021

Música para camaleones (128) Manel - L'amant malalta




Un videoclip de Manel realizado por Víctor Carrey y producido por Ceramiques Guzmán. La canción es la crónica de una cita frustrada por culpa de una pandemia que, por aquellos días, consideramos apenas una simple gripe sin llegar a imaginarnos lo que nos traería después, la amante enferma es a la que hace referencia el título de la composición. Él se sumerge en los pensamientos de un conductor hedonista que vaga por el perímetro de una gran ciudad, un trayecto por paisajes apocalípticos. La pieza intenta evocar qué ha pasado tras un año desde el Estado de Alarma y el confinamiento en el que nos vimos sumidos en 2020. En una nota promocional que acompaña al lanzamiento, señalan que "muestra el perfil más Chromatics de una banda que, desde la actualidad reinterpreta la melancolía del pop de los ochenta". 


L’amant malalta 

La meva amant està malalta. És una grip amb febres altes. Avui anàvem a sopar, en tenia moltes ganes. La meva amant està malalta. M’ha contactat a mitja tarda. Dins els llençols suats el seu cos tremolava. Jo vaig conduint, i arriba la nit, i es perden les línies del paisatge, i el retrovisor se m’omple d’estels i penso en anar a visitar-la. La meva amant està malalta. Ma mare diu que hi ha una passa. Avui anàvem a sopar i a l’Antilla, a ballar salsa. La meva amant està malalta. El cap bullent no troba calma. Ni els dos peus glaçats amb les ungles pintades. Jo vaig conduint, enmig de la nit, pels límits de l’àrea suburbana, i el retrovisor se m’omple d’estels i de llums dels patis de les cases. Rugeix el motor, soc lliure i veloç i la meva amant està malalta. Veuria el trencall, les flors al balcó, potser aniré a visitar-la... Sí, potser aniré a visitar-la... 
 
L’amant malalta (EP Album completo) L’amant malalta - La jungla - Tipus Suite
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario